KL – 2nd turn – 2-ik turnus

Nos akkor az elmúlt hetek élményei.
Voltam piacon. 🙂 Helyi piac, valószínűleg nem menne át a magyar higénia sztenderdeken. 🙂 értem ezt úgy hogy a ‘friss’ húst egy műanyag ládából, koszosnak tűnő vízből vették ki a mocsok kellős közepén. De a gyümölcsök és zöldségek frissek, és sokkal olcsóbb mint a boltokban. Kaját is vettünk, helyi reggelit. Judith-tal a kollégámmal mentünk ki egy vasárnap reggel, és szereztük be. A reggeli összetétele kókusztejes palacsinta, palacsinta mogyoróval és dióval a tetején, pirítós helyi ‘lekvárral’ (kókusztejes cukorszirup) és margarinnal, tavaszi tekercs csípős, zöldséges. És tejes kávé teával.
Voltunk Yum Cha-zni. Ha ezt így kell mondani. Elmentünk egy étterembe Dim sum-ot enni ( ami párolt tésztabatyu) a yum cha annyiban különbözik a sima dim sum-tól hogy teával együtt fogyasztják. A dim sum egy tradicionális kínai reggeli-ebéd szerűség, nevezzük inkább brunch-nak. Az egyik bevásárlóközpontban lévő étteremben voltunk. Mindenfélét kipróbáltunk. Volt ott tradicionális kínai leves porridge disznóhússal, pirított disznófalatkák. különféle Dim sum például rákkal töltve, párolt halgolyó. Sült batyuk nem tudom mivel töltve 🙂 Aztán a steamed cheong fan az pedig rákkal volt töltve csak szója szószban volt tálalva. Desszertként pedig mangó puding és tradicionális kínai desszertet ettünk.

És megnéztünk egy kínai templomot is a Thean Hou templomot. Mazu istennőnek szánt templom, ahol az ember jóslatot kér az életére vonatkozó kérdésekben. Én is kértem jóslatot ami fent hever a szombámban, és be kell valljam nagyon jó kis jóslat. 🙂 íme egy két kép a helyről.